آشنایی با نقطه جی
نوشته شده توسط : sibesalamati

آشنایی با نقطه جی گرداوری شد

آشنایی با نقطه جی

 

نقطه جی یکی از نقاط بسیار مهم و تحریک کننده در خانم ها به شمار می رود. بارها برای شما آقایان این اتفاق رخ داده است که با وجود احساس و علاقه بسیار نمی توانید آنطور که باید همسر خود را راضی کنید. برخی از مواقع مشکل از شما و برخی از مواقع نیز مشکل از همسر شما است. سعی کنید با آموزش های ارائه شده در این مطلب نقطه جی یا همان نقطه ی به اوج رسیدن لذت جنسی را در همسر خود پیدا کنید ، در این صورت قطعا در هر بار رابطه ی جنسی با رضایت کامل از سوی خود و همسرتان به آرامش خواهید رسید.

پیدا کردن نقطه جی در بهترین شرایط ممکن باید توسط همسر پیدا شود ، زیرا تنها او می تواند با حضور خود سبب برانگیخته شدن لذت جنسی شما شود. آقایان باید کمی صبر به خرج دهند تا بتوانند این نقطه که در حدود یک نخود فرنگی است را بیابند. البته در همه ی خانم ها این نقطه پیدا نمی شود ، بر اساس نوع بدن ممکن است که در هر فردی شرایطی متفاوت وجود داشته باشد. اگر خوش شانس باشید و همسر شما نیز در اندام تناسلی خود به این نقطه مجهز باشد می توانید شب های رویایی را در کنار همسرتان بگذرانید.

پیدا کردن نقطه جی در خانم ها هم از طریق انگشت دست و هم از طریق آلت تناسلی امکان پذیر است ، روش انگشت دست به این ترتیب است که شما در ابتدا باید دست های خود را به خوبی بشویید. سپس انگشت سبابه ی خود را تا بند دوم در داخل واژن قرار دهید. در قسمت به دنبال نقطه ای دایره ای شکل باشید. معمولا در قسمت زیرین استخوان اندام تناسلی خانم ها نهفته شده ، با کمی جستجو در همان ناحیه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

زمانی که نقطه جی را پیدا کردید این نقطه را به سمت جلو حرکت دهید ، همزمان می توانید به قسمت خارجی آن یعنی استخوان ناحیه ی تناسلی خانم خود فشاروارد آورید. این دو کار به صورت همزمان می تواند سبب افزایش میل جنسی و رسیدن به اوج آن در خانم ها شود. اگر تحریک به خوبی انجام شود ، مایعی جاری می شود که نشان دهنده ی عملکرد درست نقطه جنسی در همسر شماست. پیش از این کار از خالی بودن مثانه خود اطمینان حاصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: